Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022

6 χρόνια "Η ζωή μιας μαμάς"



🎂🎈6 χρόνια "Η ζωή μιας μαμάς"🎈🎂

20 Οκτωβρίου 2015-20 Οκτωβρίου 2021

    Πέρασαν 6 χρόνια από τότε που έκανα δειλά - δειλά την εμφάνισή μου μέσα από το blog "Η ζωή μιας μαμάς ". 6 ολόκληρα χρόνια, που πραγματικά μου φαίνονται σαν χθες!

    Δεν μπορώ να πω ότι "πήγε" όπως το περίμενα, είχε και έχει πολλά " σκαμπανεβάσματα" και αυτό λόγω των καθημερινών μου υποχρεώσεων. Η εμπειρία μου δείχνει ότι το να έχεις και να διατηρείς ένα blog απαιτεί οργάνωση και, φυσικά, χρόνο. Δεν είναι ούτε όσο απλό, ούτε όσο εύκολο φαίνεται. Πολλές φορές έχω θελήσει να κάνω κάποια ανάρτηση και... τσουπ... κάτι γίνεται με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνω.

    Με αυτή την ανάρτηση θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που αφιερώσατε έστω και ένα λεπτό από το χρόνο σας και μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε κάποια ανάρτησή μου. Ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ! Σας ευχαριστώ έστω και για το "κλικ" που κάνατε με το ποντικάκι του υπολογιστή σας. Δεν έχει σημασία αν σας άρεσε αυτό που διαβάσετε, αν συμφωνήσατε με τα γραφόμενα ή αν διαβάσατε όλη την ανάρτηση. Σας ευχαριστώ όλους σας. Σας ευχαριστώ και για τα σχόλιά σας και για την κριτική σας. Σας ευχαριστώ που με ακολουθήσατε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σας ευχαριστώ που σταματήσατε να με ακολουθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από όλα αυτά πήρα πολλά μαθήματα, έμαθα πολλά. 

    Τέλος, με αυτή την ανάρτηση θέλω να σας υποσχεθώ ότι στο μέλλον θα έχετε περισσότερη "ζωή μιας μαμάς".  Promise!!!!!! 💪

    Χρόνια μου πολλά !!!!!! 🎂6



Υ.Γ.1 Για να διαβάσετε την πρώτη μου ανάρτηση πατήστε ΕΔΩ.

Υ.Γ.2 Για όσους δε γνωρίζετε, μπορείτε να μας βρείτε στα παρακάτω μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου