Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Βιβλιοπαρουσιάσεις: 1."Το χρυσαφένιο κουκούτσι." 2. "Ο μπαμπάς μου......ο ήρωάς μου."

   Όπως έγραψα σε προηγούμενη ανάρτηση παραλάβαμε δύο βιβλία του αγαπημένου μας κ. Παναγιώτη Δημητρόπουλου, από την Ελληνοεκδοτική. Φυσικά, τα διαβάσαμε και τα ξαναδιαβάσαμε και ακολουθεί η άποψή μου αλλά και των μικρών μου βιβλιοφάγων!
    1."Το χρυσαφένιο κουκούτσι."

  Ένα βιβλίο με εκπληκτική και αξιοζήλευτη εικονογράφηση, της Μαριάννας Φραγκούλη. Πρωταγωνιστεί η Αγνή, ένα κοριτσάκι που αντιπαθεί οποιοδήποτε υγιεινό φαγητό. Της αρέσουν μόνο τα γλυκά, και ούτε να ακούσει για φρούτα και λαχανικά! Μέσα από μια προσπάθεια τόσο των φρούτων, όσο και του παππού της, και μετά από μια περιπέτεια που είχε με την υγεία της τελικά πείθεται για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής. 
     Από όταν ξεκίνησαν τα παιδάκια μου να δοκιμάζουν φαγητά, έως και σήμερα, προσπαθώ να τα μάθω να τρώνε υγιεινά και να μην κάνουν τα λάθη που κάνουμε εμείς, ακολουθώντας τις λάθος διατροφικές μας συνήθειες. Οπότε ένα τέτοιο βιβλίο είναι όχι μόνο ευχάριστο, αλλά και χρήσιμο για να μάθουν, ή να συνεχίσουν, τα παιδάκια μας να τρέφονται σωστά και υγιεινά.
     Ένα βιβλίο για την υγιεινή διατροφή, για τους οικογενειακούς δεσμούς αλλά και για την αγάπη για το περιβάλλον και τη φύση.
2. "Ο μπαμπάς μου......ο ήρωάς μου."

     Αν και έχω διαβάσει αρκετά βιβλία ενηλίκων, το συγκεκριμένο παιδικό βιβλίο μου κέντρισε το ενδιαφέρον και με έκανε να αγωνιώ(ναι, ναι! καλά διαβάσατε!) ως το τέλος. Ένα βιβλίο με πολλές ανατροπές.
     Η Καλλιόπη ξεκινάει να πει στον μπαμπά της την ιστορία του συμμαθητή της Στέφανου και του "αλλιώτικου" πατέρα του, όμως την περιμένει μια έκπληξη... Ο μπαμπάς της της διηγείται μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα ιστορία από τα δικά του σχολικά χρόνια, την ιστορία του Άγγελου, και του δικού του "αλλιώτικου" πατέρα.
     Ένα βιβλίο για τη φιλία, τη διαφορετικότητα, την υιοθεσία,την οικογένεια και τους δεσμούς της. Ένα βιβλίο με πολύ συγκίνηση και πολύ, πολύ αγάπη. Ένα βιβλίο που ουσιαστικά καταδεικνύει αυτό που υποστηρίζω εδώ και χρόνια... Γονιός δεν είναι απαραίτητα αυτός που γεννάει αλλά αυτός που συνειδητά ζει για τα παιδιά του. 
    Επιπλέον, με τη μοναδική εικονογράφηση της Αγγελικής Δρακάκη δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά να διηγηθούν και τα ίδια την ιστορία και έτσι να καλλιεργήσουν πολλές ικανότητές τους.
   Τέλος, δεν πρέπει να παραληφθεί, ότι 2 ευρώ από κάθε πώληση του συγκεκριμένου βιβλίου δίνονται στη "Φλόγα", τον σύλλογο γονιών παιδιών με νεοπλασματικές ασθένειες, οπότε και μόνο για αυτό το συγκεκριμένο βιβλίο είναι πολύ ψηλά στα μάτια μου.
  Διαβάστε τα! Το αξίζουν! Τέτοια βιβλία αξίζουν τα παιδιά σας! Κυκλοφορούν από την Ελληνοεκδοτική! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου