Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ


    Αναμφίβολα, ένα βιβλίο είναι πολύ καλή παρέα για όλα τα μέλη της οικογένειας. Ωστόσο, οι μικροί αναγνώστες κερδίζουν, κατά την άποψή μου, πολλά περισσότερα από όλους τους υπόλοιπους αναγνώστες γιατί, εκτός των άλλων, μέσα από τα βιβλία/παραμύθια εξάπτεται η φαντασία και η περιέργεια τους και ανακαλύπτουν τον κόσμο! Δική μου συμβουλή είναι να διαβάζετε στα παιδιά σας, από νεογέννητα ακόμα, βιβλία. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι καλό τους κάνετε!!! Και φυσικά τους μαθαίνετε να αγαπούν το διάβασμα και τα βιβλία. Κατά τη γνώμη μου, ο χρόνος που περνάτε με το παιδί σας διαβάζοντας ένα βιβλίο είναι ο σημαντικότερος της ημέρας!
     Παρακάτω σας παραθέτω ένα κείμενο (λογοτεχνικό) της κ. Σταυρούλας Βενιέρη για να δώσει πρακτικές συμβουλές στους γονείς για το πώς θα κάνουν τα παιδιά να αγαπήσουν το διάβασμα:

"-Γιατί να διαβάσω αυτό το παραμύθι; Διαβάζω καθημερινά τα μαθήματά μου για να είμαι καλός μαθητής! Δεν φτάνει αυτό;

-Αγάπη μου, τα μαθήματα του σχολείου τα μελετάς και τα μαθαίνεις απέξω. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό. Το παραμύθι σε κάνει να νιώσεις πολλά συναισθήματα, όπως χαρά, αγωνία, ενθουσιασμό, έκπληξη, συμπόνοια και στο τέλος, ανακούφιση.

Άρα, σε βοηθάει να ηρεμήσεις και να χαλαρώσεις στον ελεύθερό σου χρόνο.
Το βιβλίο είναι πηγή γνώσης και ένα ταξίδι στη φαντασία και το όνειρο!

Ο βιβλιόκοσμος είναι γεμάτος γνώσεις και εμπειρίες που σε περιμένουν να τις ανακαλύψεις!

Γίνει κι εσύ βιβλιοφάγος και θα γίνεις καλύτερος και σοφότερος άνθρωπος!" 

(ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΒΕΝΙΕΡΗ , δημοσιευμένο με την άδειά της)
                       (Φωτογραφίες από το Internet)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου